piątek, 25 maja 2012

Gratów przybywa

piątek, 25 maja 2012 · 1 komentarze

Nowy nabytek Kiciora, śliczności moje będą mieszkać na antresoli :) Dostałam w prezencie, tylko kiedy znajdę czas na renowację oczywiście ubiorę je w karmelową skórę łącznie z podłokietnikami. Teraz trafią do pozostałych nabytków Kiciora: lamp, schodów wojskowych na łóżko syna, krzeseł cykpolów i tych zardzewiałych,  lamp, lamp, lamp i jeszcze raz lamp, jest więcej rzeczy na składzie graciarnianym, ale nie chce mi się przeczesywać całego bloga:).

                                     




komentarze

1 Responses to "Gratów przybywa"
Natalia Zimniewicz pisze...
25 lipca 2019 21:33

Czasami nawet z gratów można zrobić fajne rzeczy i wykorzystać w naszym domu. Ja mam kilka takich rzeczy, które znajdują się głównie w sypialni. Jednak wiem, że łóżko https://senpo.pl/lozka/ jest jednak najważniejszym wyborem jeśli zależy nam na dobrym śnie.