poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Pierwszy grill

poniedziałek, 27 sierpnia 2012 · 3 komentarze

Zapomniałam już, jak smakuje chleb z ognicha, ten uwędził się bonusowo w modrzewiowych oparach. Taki obiad nagroda w ramach walki z chwastami. Z małżonkiem na zmianę  to kosą tradycyjną,  to podkaszarką, sekatorem, gdzie  inne metody zawiodły, 'uprzednio' (bo trzeba było poczekać, aż liście odrosną) szykowaliśmy  ogród pod odchwaszczanie chemią. Wczoraj psikawka poszła w ruch.  Teraz czekam na efekty.
Koncepcja ogrodu zamyka się.  Byłam na wyprawie po okolicy w poszukiwaniu tataraku, ale znalazłam trzciny i zieloną leszczynę (chyba), a czerwona czeka grzecznie na ojcowiźnie, jakieś 10 mniejszych  okazów i ze 3 trochę przerośnięte, a poza tym uczę się trawsk wszelkich, chcę wszystkie możliwe upchać, wgnieść  w te 25 arów, ale jednocześnie zlać mimo wszystko ogród z sąsiedztwem pól, łąk i lasów.
Kaliny nie było:(
Perowska i trawy to jeszcze daleka przyszłość. Tylko z drzewkami czas mnie goni.
Ps. żal mi było ścinać te wybujałe wysiewające się osty, wszak ciut inspirowały;)








komentarze

3 Responses to "Pierwszy grill"
Nasza Polana pisze...
27 sierpnia 2012 18:40

Pięknie, no i powiem że zaczyna to wszystko mieć naprawdę ręce i nogi. Gratulacje :-)


Unknown pisze...
28 sierpnia 2012 15:18

Aż chciałoby się wpaść z wizytą ;) Bardzo interesujące miejsce! Jeżeli chodzi o grillowanie, polecam stronę z przepisami np. na rybki z rusztu ;)
http://www.zgrilla.pl/category/ryby-z-grilla/


Unknown pisze...
29 sierpnia 2012 10:40

mmm łosoś w zakrapiany cytryna pycha.
Powoli zaczynam prowadzić dialog z ogrodem... co nie jest łatwe;)