wtorek, 14 sierpnia 2012

Poddasze marzeń wyniki

wtorek, 14 sierpnia 2012 · 4 komentarze

... i zadzwonili z "Muratora", Kicior nie wygrał remontu poddasza, ale dostałam nagrodę pocieszenia w postaci płyty MFP na jakieś 75 m kw:) ma być wzmianka o tym  we wrześniowym Muratorze więc chyba  z tej okazji polecę nawet  do kiosku:) haha;) zapewne relację z odbioru nagrody też wrzucę, zawsze to jakiś krok do przodu. A kto wygrał, bardzo jestem ciekawa, gdyż właśnie (chyba) trwają tam prace związane z realizacją nagrody.

komentarze

4 Responses to "Poddasze marzeń wyniki"
Ja nowa milnova pisze...
15 sierpnia 2012 10:21

Gratulacje 75 m kw. to nie przelewki ;)


Unknown pisze...
15 sierpnia 2012 12:29

:)tak, dokupując 35 m kw mam podłogę, dokupując 175 mam usztywnienie dachu, nie wiem jakiej grubości, :))) zawsze to coś;)


Sąsiad pisze...
15 sierpnia 2012 17:26

Oj nie przejmuj się, co oni się tam w Muratorze znają...
Jak się nie ogarną, to zrobimy zdjęcia i opublikujemy w Ładnym Domu ;-)
*pleace wywal uwierzytelnianie


Unknown pisze...
16 sierpnia 2012 10:17

ups a nie usunęłam:/ zaraz wywalę