wtorek, 29 maja 2012

Trak, i schody Kiciora, i Sedesowiec

wtorek, 29 maja 2012 · 3 komentarze

Schody się robią:))) Mocy urzędowej nabrały koło traku, więc trzeba się było w końcu zabrać za moje dębowe maleństwa. Wyjdzie mi też kilka desek na półki albo ławkę albo nie wiem co... lampę;) Kiedy przemiły pan trakowy pozbywał się bieli:) Kiciorowi serce rośnie gdy uczestniczy w procesie tworzenia.

I bym zapomniała napisać, że już na dniach będą warunki zabudowy na wydzielane przez kiciora działki inwestycyjne:)))






A,  pochwalę się,  wygrał jeden z moich projektów, w  Noc Muzeów w Muzeum Narodowym we Wrocławiu  odbywał się pokaz inspirowany architekturą  szły 4 moje sukienki  na pięknych dziewczynach, i wygrała  jedna z kiecek : Sedesowiec, modelka  Ania Pijet,(architekt Jadwiga Grabowska-Hawrylak) :))), tj  płaszcz i skórzana  sukienka, w detalu słynnych bloków koło Placu Grunwaldzkiego siła. 17 czerwca  będzie powtórka z rozrywki i sukienki będą szły jeszcze raz  na scenie na rynku Wrocławia. Zapraszam:)))
A tu można pooglądać pozostałe stroje tamtego wieczora 

komentarze

3 Responses to "Trak, i schody Kiciora, i Sedesowiec"
Ja nowa milnova pisze...
29 maja 2012 19:41

No proszę, gratulacje - z powodu wygranego projektu oraz rozpoczęcia pracy nad schodami, choć droga jeszcze daleeeka :) To już inny stopień wtajemniczenia, mieć schody z własnego drewna i widzieć, jak powstają krok po kroku! Zazdroszczę!


jolanda pisze...
29 maja 2012 19:56

No, no, proszę ... gratulacje.
Jak trak pracuje to i ja na starość w końcu zobaczyłam. Ale to nie były dechy na nasze schody
Pozdrawiam


ZapraszaMY do stołu pisze...
31 maja 2012 12:51

W naszym domu teść był.. "projektantem" schodów i skutecznie je schrzanił, delikatnie pisząc.. Czekają teraz na całkową przebudowę, na którą nikt nie ma czasu, ochoty, weny (...) :) Pozdrawiam ciepło! Asia