poniedziałek, 24 września 2012

Biblia małego kiciora, czyli Idzie gąska Balbinka, zbieractwa cd. zegar Dugena i lakier do tynku.

poniedziałek, 24 września 2012 · 2 komentarze



Zaczynam od ściany, beton zaimpregnowałam wstępnie, i nie sądziłam, że aż tak razić mnie będzie ten poblask, dlatego poprzestanę na wstępnym kryciu lakierem i jeszcze... satynowej powierzchni, błyszczący beton, blech.


Zegar wygrzebałam na śmietnisku- targowisku, ceramiczny okaz z lat 60tych, już nie mam gdzie zbierać tych gratów, ale serce boli kiedy widzę takie skarby pomiatane, wśród starych szmat i innych badziewi, moknące w deszczu, umierają śmiercią tragiczna.
Znalazłam też moją książeczkę z którą prócz "księgi zabaw i gier" i   "księgi urwisa" ( nie pamiętam dokładnie tytułów) nie rozstawałam się za smarkacza, było w nich jak zbudować szałas i co nieco o szkole przetrwania, a Balbina, taaa...



























komentarze

2 Responses to "Biblia małego kiciora, czyli Idzie gąska Balbinka, zbieractwa cd. zegar Dugena i lakier do tynku."
SentiMenti pisze...
28 września 2012 19:12

rewelacyjne ilustracje są w tej książeczce :)


Unknown pisze...
28 września 2012 22:43

pierwsze wydanie komiksu bije na głowę każde następne, zwłaszcza najnowsze z beznadziejną grafiką,
pozdrawiam:)