wtorek, 27 kwietnia 2010

Łazienka dzieci - grafika

wtorek, 27 kwietnia 2010 · 0 komentarze

Pomysł chyba dość banalny, ale mnie się podoba:) Biała podłoga. Kafle 30/60. Dwie umywalki. Jedna pod oknem - białe matowe szkło, misa. Druga żółta, matowe szkło, misa. Przy drugiej lustro. Blat laminat, biały mat. Płytki 30 na 60 w prysznicu i przy WC - szare z szarą fugą 2 mm. Na ścianie. poza farbą w kolorze zgaszonej bieli najbardziej polecaną przez fachowców z jakimi się zetknęłam (Tikurilla), będą dwie grafiki zrobione na (uwaga): "Tablica reklamowa z blachy ocynkowanej z grafiką 100x200 - tylko 199zł". Zrobię 2 plakaty. Na jednym synek, na drugim córcia. Szysz jako syrenek, Pat jako ważka. Oba z tekstem, aforyzmem, złotą myślą albo wierszem Poświatowskiej. Właśnie wpadłam na pomysł, więc nie mam jeszcze grafiki zrobionej, kiedyś tylko Szymona zrobiłam i tak walał się po dysku bez celu:)


Plakat z zostawioną ramką z blachy. Podobne cienkie paski ze stali nierdzewnej będą przy umywalkach i przy wannie.

Szafa łazienkowa wbudowana w schodach, a raczej we wnęce pod nimi. Schody będą na zewnątrz łazienki i prowadzić będą do pokoju gościnnego / wytrzeźwiałki... jeżeli architekt się zgodzi na te pięterko antresolowate.

Kolor tylko na plakatach i umywalce i ręcznikach. Reszta to szarości i biel. Wcześniej planowałam wydruk na pcv w prysznicu zamiast płytek, ale to wydaje mi się lepszym pomysłem, bezpieczniejszym ;) Oczywiście jak już będzie gotowe powrzucam zdjęcia z realizacji:)

komentarze

0 Responses to "Łazienka dzieci - grafika"