piątek, 30 kwietnia 2010

Loggia

piątek, 30 kwietnia 2010 · 0 komentarze

W początkowych planach jej nie było... Rozpatrywaliśmy świetlik - pryzmat w dachu z dziurą w podłodze, by wpuszczał światło na dole w salono-kuchnio-jadalni. Zrezygnowaliśmy jednak z tego. Miało być prosto, przestronnie, klasycznie, ale dzięki pewnej ważnej osobie( nie wstawię tu jego projektu, gdyż chyba mój mistrz konstrukcji by sobie tego nie życzył) oświeciło mnie. Loggia to jest to o czego istnieniu zapomniałam a to takie oczywiste i aż się prosi w naszym przypadku o zrobienie;) Ostatnio rozważałam jedną, potem dwie, potem jedną... a to ostateczna wersja:

Jedna od strony południowo zachodniej z hamakiem, a z grillem druga :) Ale zamiast grilla zrobię chyba tam oranżerię. Zobaczę, jak zwykle mam z 10 koncepcji na raz.

komentarze

0 Responses to "Loggia"