wtorek, 4 maja 2010

Zmana koncepcji - podłoga żywiczna

wtorek, 4 maja 2010 · 2 komentarze

Cały dół będzie jedną masą:)) Łącznie z tarasem - kuchnią letnią. Podobnie WC na dole i łazienka dzieci na górze oraz osobne WC na górze.

Wreszcie mnie oświeciło;)

Trawertyn odpada. I tak chciałam by było jak najmniej widocznej fugi, więc trawertyn musiał by być kalibrowany, co i tak nie dało by takiego efektu jak podłoga epoksydowa:) Cenowo przystępniejsza od kamienia. Już znalazłam firmę w Jeleniej Górze, w ofercie mają przemysłowe... Jednak dekoracyjne chyba nie będą problemem zwłaszcza, że chcę mono, ale jeśli nie zrobią mi dekoracyjnej to szlachetna szara podłoga również wchodzi w grę. Koszt tej która mnie interesuje to od 120 do 200 zł m kw z robocizną.

Zdjęcie z forum muratora:



Interesuje mnie taka jak na pierwszym zdjęciu na połysk, ale kolorystycznie wolałabym więcej bieli niż beżu :)

komentarze

2 Responses to "Zmana koncepcji - podłoga żywiczna"
Waldek pisze...

26 października 2018 01:59

Takie podłogi bardziej mi się kojarzą z halami produkcyjnymi, ale kto co woli. Mimo wszystko warto jest również zadbać o prawidłową kondycję takiej podłogi i rozłożyć przy wejściu wycieraczki wejściowe https://www.alumatex.pl pozwalające wyłapać większość brudu wnoszonego do środka.


Karolina Zarębska pisze...
15 grudnia 2020 23:25

Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.