piątek, 14 maja 2010

Elewacja stodoły

piątek, 14 maja 2010 · 0 komentarze

Zawsze podobały mi się domy obłożone "rybią łuską", nieważne czy drewnianą czy ceramiczną. Tworzą moim zdaniem piękny efekt.

Znalazłam coś takiego, już prawie byłam skłonna nasz dom wykończyć w podobny sposób:


Zostanę jednak przy tradycyjnej elewacji, ponieważ będzie dach dwuspadowy z ceramiczną dachówką i za dużo będzie tego dobrego:). Co jeszcze mi się podoba w tym przykładzie umieszczonym niżej poza kubistyczną formą i prostotą... takie kasetowe witryno - okna z drzwiami. Początkowo chciałam tradycyjne drzwi białe, proste, bez dodatków przy których była by witryna, ale wcześniej nawet do głowy mi nie przyszło, że może to stanowić jedność. Czeka mnie wizyta u stolarza:) Jednak będę się upierać chyba przy białych koniecznie od wewnątrz z zewnątrz białe lub wałśnie piękne grafitowe( zależy od bejcy) z pewnością nie czarne:).


Nasz dom będzie miał elewacje grafitową. Taką jak na poniższym zdjęciu lub jaśniejszą. W każdym bądź razie z tej gamy. Taras również "szary", ale beton wykończony przezroczystą epoksydówką.


Podsumowanie:
Szara elewacja i wysunięte ciut na jakieś 10 /15 cm białe lub grafitowe ciemne okna- kasety.

komentarze

0 Responses to "Elewacja stodoły"