czwartek, 13 maja 2010

Umywalka w łazience dzieci

czwartek, 13 maja 2010 · 0 komentarze

Nie da się przejść obok tego obojętnie, dlatego umieszczę taką dygresję zanim przejdę do meritum. Asymetria, gra stylów, stosowanie nietypowych rozwiązań coraz częściej zachwyca i bawi oko, nie tylko w kuchni (o czym pisałam ostatnio).






Dziś chciałam opisać jak zamierzam zrobić umywalkę z blatem u dzieci. Więc tak, będzie potrzebny jeden kozioł z Ikea (mam 2 do wyboru), bardziej skłaniam się ku drewnianemu, blat pod zamówienie biały laminat, półmat długości około 140 cm. Oraz 2 misy. Plan pierwotny zakładał, że jedna miała być żółta dla mojej kochanej, szalonej Patrycji, a druga biała klasyczna, dla równie kochanego, wyważonego, rozsądnego Szysza. Miski miały być szklane i identyczne w kształcie. Koncepcja zmieniła się. Jedyne co będę musiała wykonać, to wycieczka na złom (lub pana naprawiacza pralek). Znalezienie dwóch pralek bębnowych z których wykręcę drzwiczki, usunę wszystkie uszczelki i plastik, zaniosę do szklarza, który zrobi w każdej po otworze na syfon i już (jeżeli nie znajdę takich mis pozostaję przy planie A). Jak byłam mała takie miski służyły u nas w domu jako misy do sałaty:). Całości dopełnią 2 baterie z kfa tylko, że satyna, a lustro bez ramy klejone na ścianę. Prysznic bez brodzika o wymiarach około 2 m na 90 cm, na przeciwko natrysku, który będzie dokładnie po środku ściany, będzie szklana tafla szerokości 1,2 m. Kolorystyka i pozostałe elementy łazienki bez zmian (w poście o grafice do łazienki).



komentarze

0 Responses to "Umywalka w łazience dzieci"