środa, 5 maja 2010

Mebelki upatrzone

środa, 5 maja 2010 · 1 komentarze

Jak tylko weszłam do stodoły od razu wiedziałam jaki ma być rozkład na parterze i jaki plan i rozkład mebli mają mieć w pokojach dzieci:)


Meble na dół, skóra czarna wzmacniana kanapa jakieś 1700 zł, szezlong ok. 1500 zł. Wypatrzone na Allegro:



Do cegły jak znalazł. Podobnie jak panel z płyty na wyskoki połysk. Płyta czarna, pod LCD z zamontowanymi dwoma haczykami na płótno do rzutnika. Za płytą będzie po długości ledowa listwa z obu stron podświetlająca cegłę. Za kanapą po długości kanapy stół barek z lampką, mleczno-kremowy jak podłoga. A na ścianie obok okna takie coś ale, po całości wnęki, ot taka biblioteka (po lewej):



Szezlong tuż przy pokoju TV, przy oknie tarasowym. Przy ceglanym słupie w podłodze ledówka podświetlająca ścianę i tak samo przy wnęce biblioteki. Mniej więcej w ten sposób jak na zdjęciu powyżej po prawej.

Pokoje dzieci:



Szymon (po lewej), Patrycja (po prawej).
Styl dla Patki skandynawski z retro (choć te mebelki ni jak się maja do tego i nie będą oczywiście te same, chodzi mi o lekką ich formę). Mam plan, sama zrobię tapicerkę córci, z mebli, które mam na strychu. Dla Szysza chciałam najpierw "po szkocku" stąd te brązowe sofy, zostaje jednak ten narożnik na stelażu, nie jest drogi ok. 1500 zł, a idealnie będzie komponować się z niezbędnym minimum kawalera, prosta forma, i stonowane kolory, czerń, stal, szarości i cegła.

Łóżka w pokojach dzieci na stelażach, na antresoli. Całość dopełnię tapetami z tego sklepu www.tapety-artfunk.ig.pl. Zdjęcia mebli z allegro i freshome.com. Szafy oczywiście wbudowane:)

komentarze

1 Responses to "Mebelki upatrzone"
Izabella Nowotka pisze...
25 września 2019 20:55

To prawda meble są bardzo ważne i praktycznie w każdym pomieszczeniu muszą być one dobrze dobrane. W przypadku sypialni ja mam u siebie łóżko od senpo.pl i jestem zdania, że oprócz ładnego wyglądu to takie łóżko pozwala mi na prawidłowy sen.