wtorek, 31 sierpnia 2010

Blacha na rąbek stojący

wtorek, 31 sierpnia 2010 · 1 komentarze

Królewskie połączenie, odważne, genialne... Kamień, cegła, drewno, blacha... Wszystko kocioł faktur, ale jaki piękny... Sama nie wymyśliłabym nic takiego... i tak jak w piosence: "tak niewiele żądam, tak nie wiele widziałem, tak niewiele potrafię".

Co ten pan zrobił? Wprowadził blachę do wnętrza budynku! Muszę to jakoś przegryźć, a nóż oryginalnie wepcham ją w stodole? Już wcześniej myślałam o drewnianym suficie, podłodze żywicznej, myślałam żeby wprowadzić drewno w kuchni na podłodze (cały czas mowa o parterze). Ale potem stwierdziłam, że mogę przedobrzyć, a jednak da się zrobić coś takiego w sposób estetyczny;) W pokazanym przykładzie jest wszystko od gresów i granitów po różne kolory drewna i faktury gatunki, blacha, beton, itd, itd, tak na zewnątrz jak i we wnętrzach.





A jaka blacha? No chyba trapezówka odpada, jest za "wulgarna";) choć o połowę tańsza.
Blacha płaska, powlekana, panelowa "na rąbek stojący" (co dzień dowiaduję się czegoś nowego:) ).



komentarze

1 Responses to "Blacha na rąbek stojący"
Mama Neli pisze...
31 sierpnia 2010 15:25

Ten dom od jakiegoś czasu już spędza mi sen z powiek. A dokładnie odkąd pojawiły się jego zdjęcia w różnych magazynach branżowych. Też tak chcę, też tak chcę, też tak chcę !!! ;o) Wszystko przed nami.
A przy okazji, grutuluję wspaniałej koncepcji domu w stodole. Świetna sprawa.