sobota, 28 sierpnia 2010

Nowa granica działki 4 m

sobota, 28 sierpnia 2010 · 4 komentarze

W powiecie lubańskim w wydziale architektury powiedzieli:
- nie będzie problemu jeżeli zachowam tę granicę 4m, granica 4m jest istotniejsza, biorą pod uwagę przepisy przeciwpożarowe jednak liczy się zdrowy rozsądek, zwłaszcza ze względu na to, że jest to stan zastany.
Byłam u architekta, który dzwonił do powiatu lwóweckiego do wydziału architektury i tam powiedzieli dokładnie to samo. Pojechałam zaraz po rozmowie z architektem do geodety, powiedział, że nie będzie żadnych problemów z przesunięciem tej granicy działki. Pojechałam do ojca, skrytykował troszkę prawo i pozwolił na przesunięcie granicy. Granica ma iść po domu, w którym rodzeństwo ma w przyszłości zamieszkać. Ale jeżeli chodzi o to, że granica będzie szła po innym budynku, sprawa wygląda tak: okna tam są i były, a także budynek mieszkalny tam jest i był. I ewentualnie jak chcieliby robić tam remont, rozbudowę czy nadbudowę mógłby być problem, jednak będzie tam robione jedynie przywracanie funkcji i odświeżanie pomieszczeń.

Okna więc będą bez zastrzeżeń:) Ale co więcej stodoła... będzie jednak naszym domem:)
Sarenzir wiszę Ci dobry koniak:)

komentarze

4 Responses to "Nowa granica działki 4 m"
Sarenzir pisze...
28 sierpnia 2010 09:13

Cieszę się, że udało się sprawę pchnąć do przodu :D!. Najważniejsze, że dogadałaś się z urzędnikami, architekt też będzie miał łatwiej :)


byziak pisze...
28 sierpnia 2010 10:42

Cieszę się, że sprawy się ułożyły po Twojej myśli :)
Powodzenia!


Słoneczne niezapominanie pisze...
28 sierpnia 2010 13:24

Witaj, mam podobne perypetie. Podział działki już zabudowanej na dwie części dostarcza geodecie i urzędowi sporo trudności, więc czekam... a czas ucieka. Cieszę się, że u Ciebie wszystko na dobrej drodze.

Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)


Aneta pisze...
29 sierpnia 2010 14:36

:)dziękuję wszystkim aż miło mi tu zaglądać jak wiem że jest tyle życzliwych mi osób