poniedziałek, 6 grudnia 2010

Candy - wyniki

poniedziałek, 6 grudnia 2010 · 9 komentarze

Mikołaj przychodzi skoro świt. Wstałam po 8 i zajęta rozpakowywaniem prezentów z dziećmi pozwoliłam sobie na południowe losowanie, pomogła mi córka:) Dzielna dziewczynka zmagała się z ciężkim wazonem.

Reasumując 73 komentarze w tym 72 osoby chętne do udziału w candy:) Wygrana jest tylko 1, ale pomyślałam sobie, że pozwolę sobie na 2 nagrody pocieszenia - niespodzianki. Patusia wylosowała więc 1 główną karteczkę i potem jeszcze 2. Tylko nie wiem co chciała by zwyciężczyni, bo nie napisała:)






Wygrane:
1. Nagroda główna 
zygata.blox.pl agata579
2. Pocieszajka niespodzianka dla 
babcia marynia
A babcia marynia to nawet prezent dostanie imieninowo / urodzinowy :) Miał być 3 zestaw (jeśli dobrze rozumiem) z bukieciarni, więc i podobną niespodziankę zrobię:)
3. Pocieszajka niespodzianka dla
Kathinna pewnie kamyki czarodziejskie, bo nie wiem co by chciała Agata579



Proszę dziewczyny o podanie danych adresowych do wysyłki na adres: aneta@subocz.pl
Głównej zwyciężczyni gratuluję. Tu apel: Agato579 proszę wybierz którą nagrodę wybierasz, bo nie napisałaś w komentarzu:
1. Dwa agaty, koloru: turkus i czekolada
2. Dwa pomarańczowe kubeczki do herbaty, czy grzańca;)
3. Bukieciarnie z ramką i obrusem

Wkrótce nowe candy:)
Pozdrawiam serdecznie Aneta

komentarze

9 Responses to "Candy - wyniki"
Daszka pisze...
6 grudnia 2010 12:57

Gratulują zwyciężczynią i dziękuję za miłą zabawę. Wielkie buziaki dla cudnej komisji losującej :) Pozdrawiam
http://daszka.dicant.net/


Kathinna pisze...
6 grudnia 2010 13:03

O jak super, magiczne kamyki brzmią super! Dziękuję za przychylną łapkę komisji losującej :)
Już skrobię maila i zapraszam też na moje candy! :)
Pozdrawiam, buziaki :)


zainspirowana pisze...
6 grudnia 2010 13:09

masz prześliczną córeczkę :) urocza jest :)
gratuluję zwyciężczyniom :)


Marzena pisze...
6 grudnia 2010 14:04

Gratuluję szczęściarom


Ines pisze...
6 grudnia 2010 14:44

Gratulacje:D


agata579 pisze...
6 grudnia 2010 16:28

Super! ; dd
Nie spodziewałam się, że wygram ; ))
Ale miła niespodzianka na Mikołajki...Jaką nagrode tu wybrać.. Niech będzie nagroda nr 3..
Już wysyłam swój adres ; ))
Pozdrawiam


Eliza/Tuome pisze...
6 grudnia 2010 18:41

gratulacje - zwyciężczyniom to raz, wyjątkowo ślicznej maszyny losującej - to dwa :)


Anonimowy pisze...

19 grudnia 2010 10:54

Paczka już doszła.. Dziękuję za te słodkości. ; ))


babcia marynia pisze...
20 grudnia 2010 01:15

Anetko paczuszka do mnie właśnie dotarła wczoraj.Bardzo dziękuję.Kwiatuszki są śliczne.Zrobiłam szybko pierwszą fotkę i wrzuciłam u mnie na blogu.Wielkie całuski dla Ciebie i prześlicznej losującej.
I życzę pięknych Świąt w domku ze stodoły.