poniedziałek, 14 lutego 2011

Wyniki:) Kot wędruje do...

poniedziałek, 14 lutego 2011 · 4 komentarze

Wybaczcie za formułę losowania, ale zostałam walentynkowo dziś porwanaaaaa :D i wpadłam do Was na chwilę obwieścić  któż to wygrał.  A się naśmiałam jak poczytałam komentarze:) W losowaniu wzięło 65 osób. Maszyna losująca w ruch i jest nasz zwycięzca. Liczyłam 3 razy dla pewności któż to kryje się pod numerkiem 18-nastym:)

Wygenerowaną osobą jest:


Tak więc srebrny kotek :)

Zwyciężczynią jest:
Agnieszka MD

GRATULUJĘ:) i życzę udanego dnia zakochanych, w końcu jeszcze się nie skończył:)))
Proszę o dane do wysyłki na adres mailowy: aneta@subocz.pl

Wkrótce nowy cukiereczek, hym, niech ja tylko wymyślę jaki;) Szary Wilku jak tylko w moje ręce wpadnie coś haskopodobne będę o Tobie pamiętać:)

Aaa i witam ciepło moich nowych Siłdodawaczy, "starych" równie gorąco pozdrawiam;)

komentarze

4 Responses to "Wyniki:) Kot wędruje do..."
hds pisze...
14 lutego 2011 22:50

Nie wygrałem!!! Łeeee łeeee łeeee ;)))


raeszka pisze...
14 lutego 2011 23:46

Rano patrzyłam nie było wyników teraz patrzę i co ... wygrałam :))).

Bardzo się cieszę. Kotek jest super, już mam co do niego pewne plany :).

Dziękuję za super zabawę i zaraz wyślę e-maila :).


Aneta pisze...
15 lutego 2011 09:04

hds cóż tak bywa:)
Agnieszko jeszcze raz gratuluję dziękuję za adres, jutro postaram się wysłać kiciusia.


Agnieszka C. pisze...
15 lutego 2011 21:21

Dziękuję za zabawę :)
Gratuluję Agnieszce
Podglądam Was od jakiegoś czasu i trzymam kciuki :)